marți, 24 noiembrie 2009

Prietenie adevarata

Cea mai adevarata vorba pe care am auzit`o in ultima vreme...pakt ca nu am stiut`o pana acum...nu imi mai luam atatea tzepe...dar totul s`a terminat incepand de azi...nu mai am prieteni...am doar tovarasi sau amici(indiferent daca sunt fete sau baieti)...




Pe cine deranjeaza aceasta postare poate sa se exprime liber...si stati linistiti puteti sa va bazati pe mine la orice...eu nu ma mai pot baza pe voi....



P.S.:La inceput toti imi erati ca fratii...asta pentru ce am fost eu prea prost...sunt si acum...dar m`am mai desteptat putin...

green day-good riddance
Asculta mai multe audio Muzica

3 comentarii:

  1. mare dreptate ai ;) si mai multe nu spun ca nu-si are rostu

    RăspundețiȘtergere
  2. Ideea este ca nu te cunosc, am dat peste blog-ul tau intamplator si mi-a placut felul in care ai vorbit.
    Numele meu este Adina.

    RăspundețiȘtergere
  3. 1. asta e vorba mea :> si 2. nu mai dramatiza atat , revino-ti in plm , cu ce prieteni vrei tu ! daca tu zici ca eu m-am pierdut pe drum ( ca am inteles asta din posturile tale , stii ca ma duce capul ) , mai gandeste-te odata .. daca eu am gresit cu ceva fata de tine , te rog sa-mi zici si am sa-mi cer scuze ... altfel nu cred ca am de ce .

    P.S. 15 aug 2009 ( la gh ) Sisu si Puya - Pentru cel mai bun prieten .... ahh da...si eu nu ling unde am scuipat , cum fac alti tovarasi de ai tai ... prietenii buni care vin dupa familie .

    RăspundețiȘtergere