duminică, 29 noiembrie 2009

Trist...


Pe zi ce trece simt ca ma ofilesc din ce in ce mai mult in interiorul meu...ma inchid in mine ca intr`un cocon ...nu imi mai convine nimic...ma plictisesc repede si ma enervez si mai repede...noroc cu Elmecienii mei care ma mai fac sa uit de suparari...ce sa mai scriu eu despre viata mea care devine din ce in ce mai monotona pe zi ce trece...cineva imi spunea sa nu imi mai bat capul cu unele chestii pentru ca nu se merita...oare asa e?chiar nu se mai merita sa crezi in nimic in vremurile acestea...vremuri in care lumea te judeca fara sa te cunoasca...o vreme in care se pare ca totul e sortit dezamagirii....nush ce ar mai putea sa ma scoata din starea asta...si colac peste pupaza 3 saptamani pleaca si Criss...as vrea sa plec si eu...sa las acest oras infect in urma mea si nimeni sa nu mai stie de mine...sa stau singur si sa ma gandesc...sa uit de toti si de toate...sa ma nasc din nou...asta imi doresc ...o alta viata...o alta identitate....un alt chip...orice care sa ma faca sa uit de viata mea...

2 comentarii:

  1. stii vlad, ma intreb daca intr-adevar ti s-ar indeplini dorinta si te-ai naste din nou...nu ti-ai plange viata de acum si tot ce ai trait, tot ce ai dobandit?... eu cred ca da...gandeste-te bine si ai grija ce-ti doresti ca s-ar putea intampla...si s-ar putea sa nu fie exact ce ti-ai dorit...

    RăspundețiȘtergere
  2. mare dreptate are Bostanica ;)
    asta ti-am spus si eu ..nu se merita sa mori, mai ai multe de facut in viata asta, chiar daca uneori e plina de greutati.Mereu trebuie sa te gandesti ca o sa fie mai bine, si o sa fie. Te pooop si vorbim mai multe cand ajung in tara ca sa pot sa te si bat ;)

    RăspundețiȘtergere