luni, 23 noiembrie 2009

Sciru pentru ca am inspiratie

Scriu pe acest blog ce simt...ce gandesc...ce vreau sa spun dar nu pot...scriu...nu ma plictisesc...chiar imi place sa scriu...scriu despre dragoste...despre dezamagiri...despre bucurii...scriu
Am prieteni...buni si rai...dar momentan decat cu 2 dintre ei pot vorbi cu adevarat despre ce simt si ce gandesc...este vorba despre Criss si Valy...2 dintre cei mai buni prieteni ai mei...sa nu ii numesc chiar cei mai buni sa nu li se urce la cap...vorbesc tot felul de chestii cu ei...despre fete...despre mine....ei ma incurajeaza ...la ei ma pot duce sa le cer ajutorul...nu ca ceilalti nu m`ar ajuta...dar la ei as apela prima data dupa familie...ii consider o a doua familie a mea....tin la ei...ma doare cand ii doare si pe ei...ma bucur cand se bucura si ei...radem si plangem impreuna...
Am avut si alti prieteni pe care ii consideram la fel dar s`au pierdut pe drum...probabil am fost eu de vina sau poate ei...daca am fost eu de vina prin aceasta postare imi cer scuze fata de ei...

In ultima perioada am fost retras...ma simt in plus peste tot unde ma duc...nu stiu de ce...dar asa ma simt...ma uit la lumea din jurul meu si ma intreb ce caut acolo...pentru ce motiv sunt eu acolo ca si asa lumea nu ma prea baga in seama...stiu despre ce vorbesc ei dar parca nu inteleg nimic...parca ar vorbi o alta limba...probabil incet incet incep sa o iau razna...cine stie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu