sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Nu am titlu


pentru aceasta postare nu am titlu...sunt fara inspiratie dar vreau sa scriu ceva...am citit pe multe blog`uri ale prietenilor mei tot felul de chestii despre prietenie...toti se vaita pe blog(cred k si eu)...toti vorbesc de diferite "clase sociale" la noi in gasca dar nici unul nu face nimic despre asta...fratiolor...nu va convine nu mai umblati cu aceasta "gasca"...cu toii avem figurile noastre...inclusiv eu...dar mie unu daca mi se pune pata si nu mai vreau sa umblu in aceasta gasca nu o sa mai umblu...pacat de unele persoane de acolo ca se lasa calcate in picioare de restul(daca o sa cititi asta o sa va dati voi seama la cine ma refer)...de plm le permiteti??care e faza???....nu vreti sa va coborati la mintea lor??...in dragul nostru popor roman umbla o vorba care e sfanta:"cu oamenii de porti ca cu oamenii...cu porcii ca cu porcii"(e o cacofonie dar ce sa faci...limba romana e analfabeta:|).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu