luni, 23 noiembrie 2009

INCA O ZI IN PARADIS


E abia ora 8 seara si eu sunt plictisit de moarte de pe la 5 jumatate cand am ajuns de la serviciu....multumesc Doamne k m`ai ajutat sa ma angajez ca daca nu eram cu munca cred k ma spanzuram in casa...
Dupa cum spuneam...inca o zi in paradis...aceeasi chesti ca in fiecare zi...nu va ganditi ca azi am facut ceva mai special....am venit de la munca am facut un dush si aveam chef sa fac o plimbare...normal toata lumea se ducea la "Giulia Caffe"...asa ca la insistentele unei prietene m`am dus si eu...nu am stat mult cred k 20 de minute cat am baut o cafea si am fumat vreo 7 tigari de nervi...nervi...nush din ce cauza...dar imi venea sa bat pe cineva...mai bine k am plecat acasa poate ma luam si cu cineva la cearta pe acolo...cam atat pentru ziua de azi....maine poate chiar o sa gasesc ceva interesant de facut dupa munca dar nu imi fac sperante prea mari...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu