sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Retrospectiva zilei de azi

Spre surprinderea mea azi am dormit mai mult decat deobicei...m`au trezit ai mei ca faceau galagie prin casa...taicamiu se certa cu nu stiu cine la telefon...nu asta e important...m`am trezit si eu frumos m`am dus am facut un dush si apoi am plecat prin centru pe la o prietena sa ii duc niste pastile pentru ca ii era rau...pe drum ma cert cu taicamiu pe chestii politice si cand plec de la prietena mea bonlavioara ma opresc pe la "Uno" cu Criss si Robi....de acolo am plecat acasa...plictiseala totala...mai trec cateva ore si ma suna Daniel ca iesim toata "gasca" la o plimbare...care gasca??ne strangem 5 insi din care unu a stat numai la telefon ziceai ca e centrala si noi restu` am stat si am mancat seminte...restul "gastii" nu ne`a onorat cu prezenta lor decat cand am plecat noi...dar ce sa faci...ca asa`i in tenis...:|

Un comentariu:

  1. De fapt ... nu noi am ajuns cand trebuia sa plecati voi ... voi ati plecat cand am venit noi ... e totusi o diferenta ... ;)

    RăspundețiȘtergere